Shaw

Konferencja Polflor Pabianice 2016

komentarzy: 0
13 Październik 2016

Ostatnie tygodnie to było czyste szaleństwo! Przygotowanie i przeprowadzenie Polflor Flooring Fair&Conference okazało się potężnym zadaniem ale zakończonym sukcesem.

Przez 2 dni pabianicką Fabrykę Wełny odwiedziło blisko 300 gości – wystawców, prelegentów i przede wszystkim uczestników. Partnerzy handlowi Polflor, dystrybutorzy i wykonawcy – cały tłum ludzi zainteresowanych przygotowanym przez nas programem, możliwością rozmowy z przedstawicielami fabryk i firm partnerskich oraz wymianą doświadczeń z ludźmi z branży od morza po Tatry!

Ideą przewodnią konferencji był Inwestor: z jakimi rodzajami inwestora mamy do czynienia w naszej branży, jak z nimi rozmawiać, jak argumentować i jakie korzyści przedstawiać żeby nasza oferta okazała się najlepsza. Pierwszego dnia skoncentrowaliśmy się na typach inwestora w 4 sektorach: Retail, Office, Horeca i Public. Podczas paneli dyskusyjnych, w których udział wzięli  przedstawiciele firm fit-outowych, wykonawcy, projektanci i przedstawiciele handlowi Polflor przekazano szereg cennych wskazówek jak dostosować przedstawianie oferty w zależności od typu Inwestora i rodzaju obiektu.

Drugi dzień w całości poświęcony był toczącym się jednocześnie w dwóch salach prelekcjom i prezentacjom produktowym, na których przedstawiciele fabryk pokazywali największe atuty swojej oferty. Dużym powodzeniem cieszyła się też strefa testów – możliwość wypróbowania pod okiem fachowców: klejów, narzędzi, listew i akcesoriów do montażu wykładzin z pewnością pomoże wykonawcom w doborze odpowiednich rozwiązań. Spotkania obu dni zakończyły się kolacją, koncertem Emilii Kudry z zespołem oraz rozgrywkami bowlingowymi. Jednocześnie otwarta przez cały czas strefa networkingowa w pełni zaspokajała potrzeby uczestników konferencji do rozmów, nawiązywania kontaktów partnerskich i biznesowych.

Pochlebne opinie i komentarze jakie słyszeliśmy podczas konferencji oraz po jej zakończeniu upewniły nas, że takie spotkania są potrzebne nie tylko naszej firmie ale też wszystkim osobom pracującym w  branży wykładzin. Duża ilość praktycznych informacji, dobra atmosfera i kreatywny charakter imprezy wytworzyły pozytywną energię i naładowały nasze akumulatory na szereg miesięcy. Mamy nadzieję, że wszyscy uczestnicy z przyjemnością przyjmą zaproszenie i pojawią się na kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Polflor.

 

Dziękujemy za aktywny udział Partnerom Konferencji: Artigo, Bentzon, Cavalio, Condor, Dickson, Dollken, Dr Schutz, Expona, Foxi Graph,  Heckmondwike, ITEC, Janser, LG Hausys,  Mapei, Polyflor, Paragon, Purus, Shaw Contract, Vorwerk, Uzin.

Kategorie: Inspiracje

Biurowa przestrzeń z afrykańskim klimatem

komentarzy: 0
7 Październik 2015

Nandos to  globalna sieć restauracji serwująca grillowane kurczaki w przyprawie peri peri. Główna siedziba firmy mieści się w Republice Południowej Afryki, w Johannesburgu. Duży zespół standardowych 7 hal magazynowych został przekształcony w połączony ze sobą kompleks mieszczący Central Kitchen, biura oraz magazyny składowania i wysyłkowe.  

Pomysł na aranżację kompleksu Nandos  wyszedł od afrykańskiej kuratorki i projektantki Tracy Lee Lynch, która zaprosiła do współpracy blisko 50 południowoafrykańskich designerów. Mieli oni zaprojektować i wykonać elementy wyposażenia wnętrz, nawiązujące do haseł przewodnich firmy, którymi są: duma, pasja, odwaga, uczciwość i rodzina. Dzięki takiemu podejściu do projektowania powstały wyjątkowe wnętrza, w których spotkać można intrygujące lampy, lustra, siedziska czy obrazy. Wszystkie elementy są wykonywane ręcznie, z lokalnych materiałów – oddają w 100% afrykańską estetykę, podejście do funkcjonalności. Unikalność projektów i związaną z tym atmosferę będzie można poznać w restauracjach Nandos na całym świecie, ponieważ kierownictwo firmy postanowiło do nich implementować wybrane elementy wyposażenia.

Wyjątkowość wnętrz sprowokowała projektantkę do poszukania wykładzin dywanowych, które oprócz bezwzględnie wymaganych cech: płytki dywanowe, duży komfort akustyczny  musiały również współgrać z całością projektu. Podczas długiego internetowego reaserchu, Tracy kilkukrotnie trafiła na produkty Shaw Contract Group, które miały wszystkie niezbędne cechy, a przy okazji w wielu realizacjach udowadniały swój wyjątkowych charakter. Ostatecznie do pomieszczeń biurowych projektantka wybrała płytki dywanowe z kolekcji Dye Lab oraz Haze Tile. Jak możemy zaobserwować na zdjęciach obie kolekcje idealnie wkomponowały się w barwne i jednocześnie minimalistyczne, afrykańskie wnętrza.

Projekt Central Kitchen Nandos w Johannesburgu otrzymał przyznawaną przez Shaw Contract Group nagrodę Design Is Award – Global Winners 2015  w kategorii Duże Przestrzenie Biurowe.

Design Team: Creative Director: Tracy Lee Lynch | JP Beukes, Onepointzero
Architects: ASM Architects
Photography: JP Beukes

Zdjęcia: www.shawcontractgroup.com ; http://leelynch.co.za

Kategorie: Inspiracje

Podłoga w sieci

komentarzy: 0
8 Lipiec 2014

Kształt płytek w kolekcji HEXAGON firmy Shaw Contract Group jest naturalną odpowiedzią na typowe kształty kwadratu, prostokąta czy koła – stanowią ewolucję formy poza te kształty. Czemu może posłużyć tak nie typowy wzór na podłodze?

Płytki Hexagon odzwierciedlają przechodzenie naszej kultury w stronę zespołów, grup opartych na większej współpracy, co wpływa na to, jak pracujemy, poruszamy i porozumiewamy się oraz jak wspólnie tworzymy. Nowy kształt płytek podkreśla społeczny wymiar przestrzeni zachęcając do integracji i dzielenia się pomysłami. Hexagon pozwala na tworzenie sieci służących z jednej strony zaprojektowaniu przestrzeni ale z drugiej tworzeniu powiązań między podobnie myślącymi ludźmi, ożywieniu przestrzeni socjalnych czy też w końcu podkreśleniu globalnej sieci powiązań między ludźmi, firmami i grupami.

Przez rok od wprowadzenia kolekcji Hexagon pojawiło się na świecie kilka świetnych realizacji, które pokazują rolę hexagonalnych powiązań.

Kształt i kolory płytek pozwalają wykreować przestrzeń zgodną z filozofią firmy, charakterem pracy i rodzajem powiązań między poszczególnymi działami.

Ciekawym zabiegiem jest możliwość łączenia płytek w sposób nieregularny z betonową posadzką co wprowadza ciekawy efekt industrialnego szyku.

Inspiracje jakie Państwu prezentujemy, to laureaci tegorocznego konkursu Design is Award a my zachęcamy tworzenia własnych kompozycji.

Kategorie: Inspiracje

Pasja koloru - salon firmowy Mikomax

komentarzy: 0
30 Lipiec 2013

W jaki sposób wyróżnić miejsce sprzedaży mebli biurowych spośród wielu firm? Nie od razu można opowiedzieć klientowi o ciekawym wzornictwie, nowych technologiach, ergonomii i wielu ważnych rzeczach związanych z meblami, jednak zawsze możemy sprawić żeby wchodząc do firmy został chwilę dłużej. 

Projektanci firmy Mikomax mocno postawili na zaprezentowanie w swoim salonie kreatywności, przebojowości i bądźmy szczerzy chęci wywołania wrażenia na swoich klientach. Niewątpliwie ciekawe wzorniczo meble biurowe zaprezentowano na tle doskonale przygotowanych ścian i podłóg. Polflor miał przyjemność uczestniczyć w tym procesie dostarczając płytki dywanowe firmy Paragon – Heckmondwike oraz Shaw Contract Group.

Filce Heckmondwike zostały zastosowane na ścianach, gdzie tworzą wielobarwną, żywą i energetyczną mozaikę  - można pokusić się o stwierdzenie, że jest to współczesna interpretacja kilimu, który oprócz celu zdobniczego miał również ocieplać pomieszczenie. W tym przypadku na ten efekt złożył się jeszcze materiał na jaki zdecydowali się projektanci – czyli ciepły, miękki filc. Również podłogi w strefie open space pokryto filcem z kolekcji Wellington Velour, który oprócz wyjątkowej trwałości, cieszy przyjemną fakturą.

W pokojach spotkań z klientami postawiono na płytki Shaw Contract Group, których linearne wzory połączone z nowoczesnymi wzorami mebli wprowadziły zupełnie inną atmosferę do wnętrza.  Elegancja, minimalizm, technologia, wysoki profesjonalizm – w taki przekaz wchodzą klienci poprzez miłą, kreatywną i ciepłą strefę ekspozycyjną  i open space .  

Salon firmowy Mikomax  przy ulicy Młynarskiej z pewnością jest dobrą wizytówką firmy – radośnie wita każdego klienta , pozwala prowadzić rozmowy handlowe w profesjonalnym otoczeniu a pożegnaniu towarzyszy miła i ciepła atmosfera. Trzeba przyznać, że architekci wykazali się dobrą znajomością psychologii architektury i dużą inwencją projektową.

Kategorie: Realizacje